انواع ماشین الات صنایع غذایی

امروزه کارخانجات مختلف صنایع غذایی ، به صورت اختصاصی و در زمینه های تفکیک شده ، مشغول به تولید و فعالیت می باشنددر یک جمع بندی کلی میتوان گفت کلیه تولیدات صنایع غذایی شامل تولید در عرصه فراورده های آردی و شکری ، آشامیدنی ها ، اسانس ها و افزودنی ها ، فراورده های کنسروی ، صنایع پخت نان و شیرینی جات ، صنایع لبنی ، فراورده های گوشتی ، خشکبار ، روغن ها و ... می شود . در کلیه این صنایع ، طیف وسیعی از ماشین آلات صنایع غذایی به کار میرود که در زیر به صورت اجمالی به یک دسته بندی کلی از انها اشتره خواهد شد

ماشین آلات صنایع غذایی .

فرآیند تبدیل مواد اولیه خام به مواد غذایی، به نوعی، که می­تواند توسط انسان یا حیوانات مصرف شود، به عنوان فرآوری غذا نامیده می­شود. به طور کلی اجزای تمیز، ذبح شده و قلاب زده یا برداشت شده گرفته می­شود و برای تولید محصولات غذایی جذاب و قابل فروش استفاده می­شود. طیف گسترده ای از ماشین آلات صنایع غذایی و تجهیزات آن ها، مصارف، ابزار و تجهیزات در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می­گیرد. نقش مهندس در صنایع غذایی طی دو دهه گذشته برجستگی چشمگیری کسب کرده است. صنعت فرآوری مواد غذایی بسیار متنوع، پیچیده و تکامل یافته است. نیاز روزافزون به نوآوری فرایند با توجه به تقاضای بازار و پیشرفته تر شدن بازار مصرف وجود دارد. مصرف کننده انتظار تازگی، با ارزشی، هیجان و محصولی را دارد که در بسته بندی های ضد انعطاف پذیر ایمن باشد.

گروه صنعتی صمصام با سابقه طولانی در امر توليد و ساخت انواع قطعات و ماشين آلات صنعتی و همچنین طراحی و ساخت ماشين آلات صنايع غذايی و بسته بندی آماده ارائه خدمات می باشد.

ارسال نظر