خط تولید کیک و کلوچه صمصام

تجارب چندین ساله گروه صنعتی صمصام نشان مي دهد كه توسعه صنعتي و افزايش سهم صنايع ساخت در رشد صنايع مذكور عامل اصلي دستيابي به نرخ بالاي رشد اقتصادي در کشور را بدنبال داشته است . توسعه کارخانه های صنايع غذایی و فرآوری يكي از محركهاي اصلي رشد اقتصادي در بسياري از كشورهاي در حال توسعه میباشد.

ماشین آلات صنایع غذایی

کیک و کلوچه به عنوان محصولاتی پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می گردند. زادگاه محصول کیک در اروپا می باشد. ترکیب اصلی این محصول از آرد ، کره ، شکر و تخم مرغ می باشد که از ترکیب آنها این محصول تولید می گردد. کیک به لحاظ بافت خود به دو قسمت تقسیم می گردد. کیک های کم چرب و کیک های پرچرب.

کیک و کلوچه به لحاظ تنوع ساختاری در تولید ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع کاربردهای کیک که در حال حاضر به شکل کاملا صنعتی و تجاری تغییر نموده است ، بازار بسیار بزرگی را برای تولید کنندگان صنایع غذایی بوجود آورده است. به عنوان مثال از کیک های مناسبتی در تولد یا عروسی یاد نمود.

خط کامل تولید کیک و کلوچه صمصام جهت پخت و بسته بندی انواع کیک و کلوچه، توسط متخصصان گروه صنعتی صمصام طراحی و تولید شده است. ماشین آلات این خط تولید علاوه بر آماده سازی خمیر کیک، امکان قالب زنی کلوچه را نیز دارا می باشند.

ارسال نظر