خطوط تولید کلوچه و بیسکویت

خطوط تولید کلوچه و بیسکویت

همه ما بدیهی می دانیم که هر بسته یا کارتن کوکی یا بیسکویتی که باز می کنیم حاوی محصولات کاملاً پخته و با بافت و خوشمزه است. محصولات با کیفیت بالا به فناوری های پردازش با کیفیت بالا متکی هستند.صمصام طیف گسترده‌ای از سیستم‌های تغذیه خمیر، سپرده‌گذاران، قالب‌گیری‌های چرخشی، اجاق‌های تونلی کارآمد و سیستم‌های جابجایی محصولات پایین‌دستی را ارائه می‌دهد که می‌توانند برای پردازش هر دستور پخت و رسیدگی به هر خمیر یا مخلوط کوکی و بیسکویت پیکربندی شوند. فن‌آوری‌های صمصام را می‌توان برای یک خط تولید کامل جدید، ادغام در ارتقاء کارخانه یا نصب برای افزایش ظرفیت، عرضه کرد.

صمصام

صمصام فناوری‌های پردازشی را توسعه داده است که به مشتریان انعطاف‌پذیری برای تولید تخیلی‌ترین بیسکویت‌ها و کوکی‌ها را می‌دهد و دستور العمل‌ها و فرآیندهایی را توسعه می‌دهد که هر تقاضا و انتظاری را برآورده می‌کند.

سیستم های تغذیه خمیر و قالب گیری چرخشی ما به آرامی خمیرهای بیسکویت سخت را کنترل می کنند. ما می‌توانیم سیستم‌های تغذیه خمیر را با غلتک‌های جیبی، یا با نوار نقاله‌ها و برش‌های چرخشی پیکربندی کنیم، و زمانی که فضا تنگ است، کارشناسان صمصام می‌توانند سیستم‌های فشرده را بدون از دست دادن عملکرد خود تنظیم کنند.

بیسکویت های شیرین سخت بر روی خطوط شکل دهنده تولید می شوند که از یک ورق و مجموعه ای از گیج ها تشکیل شده است. فناوری‌های صمصام خمیر را به آرامی در طول فرآیند اندازه‌گیری کنترل می‌کنند تا از فشار دادن به ورق خمیر جلوگیری شود. سپس ورقه خمیر شکل گرفته به کاتر چرخشی منتقل می شود تا بیسکویت های عالی به هر شکلی بدست آید.

تجهیزات قالب گیری چرخشی از صمصام برای هر توان پردازشی، فرم و وزن محصول ثابت را نوید می دهد. ویژگی هایی از جمله کشش خودکار تسمه و تعویض قالب بدون ابزار نیاز به کارهای دستی و تغییر سرعت بین محصولات را کاهش می دهد.

صمصام می‌داند که رسوب دقیق خمیر برای تهیه کوکی‌ها و بیسکویت‌ها با کیفیت بالا بسیار مهم است. ما طیف گسترده ای از سیستم های بیسکویت سازی را توسعه داده ایم که سرعت مطلوب را با دقت و تطبیق پذیری ترکیب می کند. چه برای کوکی‌های صاف یا سیمی ساده یا تزئین شده یا بیسکویت‌های پرشده، فناوری‌های ما می‌توانند خمیرهای مایع، همزده یا متراکم را پردازش کنند، از جمله مخلوط‌هایی که حاوی ذرات خرد شده مانند آجیل خرد شده، میوه یا چیپس شکلات هستند. مشتریان صمصام از پردازش کارآمد در بالاترین ظرفیت، همراه با عملکرد کاربر پسند و انعطاف پذیری برای تغییر سریع بین محصولات اطمینان دارند.

سپرده گذاران صمصام همگی دارای فناوری سیستم پمپ لوب انفرادی ما (ILPS) هستند که وزن دقیق خمیر را در کل عرض کاری نوار نقاله تضمین می کند تا ظرفیت را به حداکثر برساند و ضایعات را به حداقل برساند.

طیف وسیعی از فناوری‌های ما شامل ماشین‌های ساندویچ و سیستم‌های بیسکویت‌سازی خودکار است که می‌توانند خمیرهای تک رنگ یا دو رنگ را، با یا بدون پر کردن، رسوب دهند. لوازم جانبی و آپشن‌ها شامل سرهای متحرک و غلتک‌های موتوری، گیوتین‌ها و خروجی‌های چرخشی هستند. غلتک‌های تزئینی، ماشین‌های لعاب‌دهی و دستگاه‌های پخش‌کننده برای روکش‌های دانه‌ای به مشتریان ما آزادی ایجاد طیف گسترده‌ای از محصولات را می‌دهد. رابط های کاربرپسند PLC ذخیره و بازیابی پارامترهای کاری برای دستور العمل های مختلف را ساده می کند.

اجاق های پیشرفته صمصام هر بار بیسکویت ها و کوکی ها را با بافت و رنگی کامل، فارغ از دستور غذا، خمیر یا پر کردن، تضمین می کنند. فرهای ما که بر اساس بیش از 100 سال تجربه در تولید بیسکویت با ظرفیت بالا ساخته شده اند، گرما، فشار و رطوبت را برای پخت بی عیب به طور دقیق و قابل اطمینان کنترل می کنند.

بیسکویت ها و کوکی های پخته شده قبل از بسته بندی نیاز به رسیدگی ملایم دارند. صمصام سیستم‌های اختصاصی را توسعه داده است که می‌توانند محصولات را با دقت انتقال، تراز و روی هم چیده کنند تا بدون آسیب به لودرها و سیستم‌های بسته‌بندی خودکار منتقل شوند.

اما ما فقط ماشین آلات را تامین نمی کنیم. کارشناسان فرآیند، فناوری و مهندسی ما با هر مشتری کار می کنند تا راه حل هایی را پیکربندی کنند که با هر نیازی مطابقت داشته باشد، پردازش با کیفیت بالا را تضمین کند و حداکثر ارزش سرمایه گذاری را ارائه دهد.

متخصصان صمصام هر ماشین و خط پردازش را نصب و آزمایش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که از اولین روز روشن شدن، کارایی عملیاتی، قابلیت اطمینان و کیفیت پردازش بالایی را نشان می دهد. و از طریق بسته‌های خدمات انعطاف‌پذیر، ارتقا و بهینه‌سازی ما، مشتریان ما می‌توانند این اطمینان را نیز داشته باشند که هر فناوری صمصام در تمام طول عمر خود به این کار ادامه خواهد داد.

ارسال نظر