انعطاف پذیری تجهیزات تولید در صمصام

خط تولید کاپ کیک و بیسکویت

شرکت ماشین آلات و تجهیزات صمصام یکی از بزرگترین تامین کنندگان فناوری فرآیند برای صنایع غذایی و طیف گسترده ای از صنایع دیگر است که بر فناوری فرآیند و قطعات برای فرآیندهای تولید پیچیده در بازارهای مختلف مصرف کننده نهایی تمرکز دارد.همانطور که می توانید بگویید، تجهیزات بیسکویت تجاری ما دارای تمام ماشین آلات، تجهیزات و اجزای لازم برای شروع کسب و کار تولید بیسکویت است.
ما نمی توانیم طیف وسیعی از تجهیزات تولید کاپ کیک تجاری خود را فراموش کنیم. کاپ کیک ها مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان از نقاط مختلف جهان است. تهیه این خوراکی های خوشمزه با کمک تجهیزات تجاری تولید کاپ کیک ما بسیار آسان است. تمام جنبه های بهداشتی و ایمنی دستگاه های بیسکویت و شیرینی ما در طراحی تجهیزات ما در نظر گرفته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات تولید بیسکویت و کاپ کیک لطفا به صفحات سایت ما مراجعه کنید

انعطاف پذیری

فن‌آوری‌های کارخانه صمصام به تولیدکنندگان انعطاف‌پذیری را برای تولید تخیلی‌ترین کوکی‌ها و بیسکویت‌ها و ایجاد دستور العمل‌های منحصربه‌فرد برای برآورده کردن خواسته‌ها و انتظارات مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. یک ویژگی مهم این است که یک خط تولید کامل کوکی و بیسکویت را می توان آزادانه برای تطبیق با شرایط کارگاه و برآورده کردن نیازهای فردی ترکیب کرد. این خط با قطعات الکتریکی و یک اینورتر فرکانس کاملاً خودکار است که برای کنترل سرعت تولید قابل تنظیم است.
سیستم‌های قالب‌گیری چرخشی و تغذیه خمیر ما به آرامی خمیرهای بیسکویت را کنترل می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با غلطک‌های جیبی، برش‌های چرخشی و نوار نقاله‌ها پیکربندی کرد. در مواردی که فضا مشکل است، کارشناسان ما می‌توانند یک سیستم فشرده را سفارشی کنند که با ظرفیت کامل بدون از دست دادن عملکرد کار کند.
خطوط شکل دهی متشکل از یک ورق و مجموعه ای از گیج ها برای تولید بیسکویت های سخت و شیرین استفاده می شود. فن آوری ها به خمیر اجازه می دهد تا به آرامی در طول فرآیند کار شود تا از فشار روی ورقه خمیر جلوگیری شود. سپس ورقه های خمیر فرم گرفته را روی یک کاتر چرخشی قرار می دهیم تا بیسکویت ها یا کوکی هایی کاملاً شکل گرفته شوند. تجهیزات قالب گیری ما شکل و وزن ثابتی از محصولات را در طول فرآیند تولید می کند. کشش خودکار تسمه و فرآیند تعویض قالب بدون ابزار نیاز به تغییر سرعت و انجام کارهای دستی بین مراحل تولید را کاهش می دهد.ده‌ها فرمول فناوری و صدها قالب موجود است که تولید طیف گسترده‌ای از انواع کوکی‌ها و بیسکویت‌ها را برای تولیدکنندگان ممکن می‌سازد.

ارسال نظر