مشاوره و خرید ماشین آلات صنایع غذایی

صمصام

ماشین آلات صنایع غذایی

شرکت صمصام در ابتدا به عنوان یک شرکت خدمات و مهندسی تاسیس شد و تبدیل به یک تامین کننده ماشین آلات و بسته بندی مواد غذایی با کیفیت بالا شد.

شرکت صمصام برپشتیبانی پس از فروش و گارانتی محصولات تاکید دارد.تیم مدیریت مجرب و مهندسین ماهر صمصام با مشارکت تامین کنندگان بین المللی ویژه انتخاب شده همکاری می کنند تا اطمینان حاصل شود که طیف وسیعی از محصولات ما انتظارات مشتریان را برآورده می کند و با قوانین مربوطه کاملاً مطابقت دارد. برای اطلاع از ماشین آلات صنایع غذایی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

علاوه بر بسته های ماشین آلات و خدمات ما خدمات طراحی و مشاوره ای ارائه می دهیم که به دنبال ارائه مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین راه حل ها به مشتریان با هدف اصلی مشارکت در موفقیت مشتریان ما در بازار است.

ما مفتخریم که اطمینان می دهیم بهترین راه حل را برای مشتریان خود ارائه می دهیم و خدمات کلید در دست ما به این معنی است که ما یک راه حل نهایی را به کارخانه شما ارائه می دهیم ، نه فقط مجموعه ای از ماشین آلات. بنابراین اجازه دهید ما مطمئن شویم که همه چیز متناسب و ارتباط دارد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

 

تمیز کنید ، پوست بگیرید ، خرد کنید ، رنده کنید و برش دهید. عملیات ساده روزمره ، که تمام روز در آشپزخانه رستوران ها یا سفره خانه های بزرگ و کوچک ، سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها و به طور کلی در صنعت فرآوری مواد غذایی تکرار می شود.

این تجهیزات پردازش غذا که به طور خاص برای حل مسائل بهره وری طراحی و ساخته شده است ، برای صرفه جویی در کار و به حداقل رساندن ضایعات ایده آل است. در طول چندین سال فعالیت ما ، ماشین آلات ما از نظر کیفیت و ایمنی در تولید جایگاه ممتازی در بازار ها کسب کرده است.

 

گروه صنعتی صمصام

ارسال نظر