مشاوره و خرید ماشین آلات خط تولید کیک و کلوچه

صمصام

خط تولید کیک و کلوچه

کیک و کلوچه به عنوان محصولاتی پرطرفدار در صنایع غذایی محسوب می گردند. زادگاه محصول کیک در اروپا می باشد. ترکیب اصلی این محصول از آرد ، کره ، شکر و تخم مرغ می باشد که از ترکیب آنها این محصول تولید می گردد. کیک به لحاظ بافت خود به دو قسمت تقسیم می گردد. کیک های کم چرب و کیک های پرچرب.

کیک و کلوچه به لحاظ تنوع ساختاری در تولید ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع کاربردهای کیک که در حال حاضر به شکل کاملا صنعتی و تجاری تغییر نموده است ، بازار بسیار بزرگی را برای تولید کنندگان صنایع غذایی بوجود آورده است. به عنوان مثال از کیک های مناسبتی در تولد یا عروسی یاد نمود.

گروه صنعتی صمصام ، طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، سازنده خطوط تولید و بسته بندی کیک و کلوچه را مورد بررسی قرارداده است. این ماشین آلات در انواع و ظرفیت های بسیار متنوع ساخته و تولید می گردند. جنس اصلی قطعات اصلی خط تولید و بسته بندی کیک و کلوچه ، از استنلس استیل بوده و به نسبت ظرفیت مورد انتظار و همین طور بدلیل تنوع بالا در تولید ، از تجهیزات خاص خود برخوردار می باشد.

تجهیزات در این خط تولید شامل خطوط مربوط به آماده سازی خمیر ، میکسر خمیر ، سیستم قالب گیری ، سیستم تزریق ، سیستم های انتقال دهنده ، کوره پخت تمام اتوماتیک بهمراه کنترلر، گرمخانه های اصلی و فرعی و سیستم های بسته بندی می باشد.

جهت کسب اطلاعات و یا استعلام قیمت با واحد مشاوره و فروش ما در صمصام تماس حاصل فرمایید:

کیلومتر 6 جاده قدیم اهر-نرسیده به روستای آرپادرسی-گروه صنعتی صمصام

09149148060-04136551834

ارسال نظر