ماشین آلات خط تولید ویفر ما

ماشین آلات خط تولید ویفر ما

در صمصام، ما برای مجموعه ای از صنایع تولید مواد غذایی تجهیزات تولید می کنیم. ما خطوط و سیستم های تولید خودکار را برای تولید پرسرعت بیسکویت، بیسکویت ساندویچی، کلوچه، کراکر و شکلات می سازیم. ما همچنین ماشین آلات با کیفیتی را برای محصولات قنادی مانند آب نبات سخت، آب نبات صمغی و تقریباً هر چیز دیگری که مشتریانمان درخواست می کنند ارائه می دهیم.

 

علاوه بر ایجاد ماشین آلات برای تولید مواد غذایی، تجهیزات بسته بندی نیز در دسترس است. این ماشین‌ها همان چیزی هستند که شما نیاز دارید تا بتوانید محصولات خود را به بهترین نحو به کار ببرید. بسته بندی باعث می شود مشتریان علاقه بیشتری به خرید کالاهای شما داشته باشند و به اطمینان از رسیدن محصولات در شرایط عالی کمک می کند. کوکی ها، شیرینی ها، کراکرها و ویفرهای شما با کمک ما تازه و خوشمزه به دستتان می رسد.

 

صمصام در حال طراحی، توسعه و ساخت یک خط کامل از تجهیزات تولید مواد غذایی بوده است. ما بهترین ماشین آلات را با بهترین قیمت می سازیم و برای موفقیت مطمئن و مستمر شما در صنایع غذایی به شما پیشنهاد می کنیم.

ماشین آلات صنایع غذایی در تبریز، خط تولید بیسکوییت، خط تولید کیک لایه ای، دستگاه صنایع غذایی، صمصام، خط تولید صنایع غذایی، ماشین الات صنایع غذایی، صنایع بسته بندی تبریز، ماشین الات بسته بندی صنایع غذایی

تجهیزات خط ویفر

 

ویفرها محصولی محبوب هستند و ما مجموعه کاملی از تجهیزات خط ویفر را داریم که راه حل های کاملی را در اختیار شما قرار می دهد. مهم نیست که چه نوع ویفری نیاز دارید، ما می توانیم آنها را برای شما درست کنیم. هر شکلی را از ما بخواهید تا آن را برای شما تولید کنیم.

 

با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شرکت شما کمک کنیم تا شیرینی ها و شیرینی های ویفری منحصر به فرد و خوشمزه ای را که به مشتریان خود ارائه می دهید، تولید کند. در زیر توضیح دقیق تری از ماشین آلاتی که برای تولید ویفر شما در دسترس داریم آورده شده است.

 

ماشین های خط تولید ویفر تخت بین دو تا هفت تن در روز تولید می کنند. دستگاه تولید ویفر توخالی ما می تواند هر شکلی را که بخواهید به شما ارائه دهد. ویفرهای شما می توانند استوانه ای، هرمی، مربعی، قایق و هر چیزی که بتوانید تصور کنید.

 

ما همچنین دستگاه ویفر نوع توپ توخالی را داریم. این می تواند تا 2300 قطعه در ساعت تولید کند. دستگاه خط تولید وافل نرم که ما داریم هشت تا نه و نیم تن ویفر تولید می کند.

 

تولید کننده خط تولید ویفر

 

اگر مالک یا نمایندگی محصولات غذایی برای توزیع و مصرف هستید، شرکت صمصام برای شما آماده است. ما با شرکت های عمده فروشی و خرده فروشی کار می کنیم.

تجهیزات تولید صنعتی ویفر

دستگاه های بسته بندی صنعتی ما از صفحه نمایش لمسی و کنترل های PLC با موتورهای سروو استفاده می کنند. چرخ های مهر و موم پشتی می توانند به طور خودکار در هنگام توقف دستگاه باز شوند تا از سوختن فیلم جلوگیری شود. اسپلایسرهای خودکار فیلم را به طور خودکار با سرعت بالا به هم متصل می کنند. این بسته بندی سریع و طیف وسیع تری از انتخاب های بسته بندی را تضمین می کند. ماشین های ما همچنین عملکردهای درخواستی را ارائه می دهند.

 

ما می توانیم ماشین های ویفر صنعتی شما را به ایالات متحده و اکثر بازارهای بین المللی در سراسر جهان صادر کنیم. از دستگاه های بسته بندی ما به همراه دستگاه های ساندویچ یا سیستم های اتوماسیون استفاده کنید. هر دو برای بسته بندی آنلاین کار خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماشین آلات خط تولید مواد غذایی صنعتی و ویفر، همین امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر