خط تولید کیک لایه ای در صمصام

برای تأسیسات تولید کیک بزرگتر که به دنبال خودکارسازی تولید هستند، ما سطوح مختلفی از خط تولید را متناسب با کاربردهای صنعتی کوچکتر و همچنین مجموعه های اختصاصی بزرگتر ارائه می دهیم.

 

خطوط تولید سفارشی صمصام از دستگاه‌های جزئی مستقل از محدوده صمصاماستفاده می‌کنند و برای ارائه سیستم‌های همه‌کاره طراحی و ساخته شده به‌طور خاص برای هر برنامه کاربردی ترکیب می‌شوند.

 

معمولاً بر اساس یک نوار نقاله نمایه شده 2.5 متری بر روی یک شاسی فولادی ضد زنگ، می توان رسوبگذارهای پنوماتیکی دقیق را به صورت سری یا موازی بر روی نوار نقاله نصب کرد. سپرده گذاران به طور مداوم با استفاده از پمپ های انتقال تغذیه می شوند که بهره وری بی وقفه را تضمین می کند.

 

این خطوط برای طیف وسیعی از کاربردها در صنایع نانوایی، شیرینی‌پزی و خدمات غذایی ایده‌آل هستند و با افزودن سرهای پاششی، تزئینی یا اکسترود کردن به سیستم، خطوط راه‌حل‌های بسیار متنوعی را برای برآورده کردن تقریباً هر نیاز تولیدی ارائه می‌دهند.

 

واحدها مدولار هستند و به نوار نقاله‌های اضافی اجازه می‌دهند تا برای برآورده کردن توسعه تولید، چه برای توان عملیاتی و چه برای تنوع محصول، متصل شوند.

صمصام،خط تولید کیک،خط تولید کلوچه،خط تولید ویفر

به طور مشابه، سیستم‌های تزئینی صمصام به صورت واحدهای تک ایستگاهی یا خطوط تولید سفارشی در دسترس هستند، راه‌حل‌های یخ‌سازی و پر کردن را ارائه می‌دهند.

در فرآیند تولید کیک، خمیر کیک در داخل سینی ها رسوب می کند. محصول در داخل سینی ها در حال پخت است. محصولات پخته شده با چندین تکنیک (گرفتن کیک با خلاء، چرخش سینی و ...) از سینی ها حمل می شوند و به نوار نقاله خنک کننده منتقل می شوند. با شکل های مختلف سینی، می توان محصولاتی با شکل های مختلف تولید کرد.

 

کاپ کیک، کیک بیگ باتون متعلق به آن گروه محصول است.

 

با استفاده از برخی تجهیزات اضافی (مانند واحد تزریق خامه، همزن کیک موزاییک، شکلات انروبر و ...) می توان تنوع نوع محصول را در همان خط تولید افزایش داد.

 

ارسال نظر